vírusy, baktéria, ochrana, vitamíny, minerály, stopové prvky, choroby, ťažkosti

5 ochrancov proti vírusom

Zo všetkých strán v súčasnosti počujeme, ako nás zachráni očkovanie. Z iných strán počujeme, že máme posilňovať svoju imunitu.

AKO ?

ČÍM ?

KOĽKO ?

V súčasnosti existuje množstvo rôznych a zároveň protichodných informácií, názorov aj medzi rôznymi celosvetovými odborníkmi a expertmi.

otazky a odpovede, ako posilnit imunity, vitaminy, mineraly, stopove prvky, koľko, kedy, komu, ako

Objavujú sa však aj prvé lekárske doporučenia, že doplnky stravy a výživy sú nielen prospešné ale v dnešnej dobe nevyhnutné (aj keď stále platí zákaz zdieľania liečivých účinkov prírodných látok).

Podľa niektorých zdrojov aj svetová zdravotnícka organizácia uznáva, že deficit vitamínov a minerálov v súčasnej strave je 50 – 60 % ! Naše telo a celý náš organizmus ide v podstate minimálne len na polovicu odporúčanej výživy.

Je to spôsobené z časti aj tým, že potraviny  (vrátane ovocia a zeleniny) obsahujú znížené množstvo vitamínov a ďalších látok v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi. Je to spôsobené napríklad kontaminovanou pôdou, chemickým ošetrovaním…

Bohužiaľ bez každodenného zabezpečenia základných živín, ktorými sú vitamíny, minerály a stopové prvky si imunitu neposilníme.
Väčšina ľudí neužíva takmer nič preventívne, alebo užíva „laicky“ to, čo je odporúčané len vo všeobecnosti alebo sa všeobecne poradia s lekárnikom, bez ohľadu na svoje súčasné ťažkosti a choroby.

Ak Vás zaujíma viac súvislosti o tom, ako si vybrať doplnky tak, aby ste zbytočne nezaťažili peňaženku, môžete si zdarma stiahnuť knihu:

V knihe nájdete:

10 PRAKTICKÝCH RÁD AKO SI JEDNODUCHO VYBERIETE VITAMÍNY A DOPLNKY STRAVY

Stiahnite si E-KNIHU ZDARMA a naučte sa rozumieť doplnkom a vitamínom, a nezaťažte zbytočne peňaženku.

Stlačením tlačidla odoslať súhlasíte so spracovaním osobných údajov (meno, e-mail) potrebných pre zaslanie e-knihy zdarma a e-mailov týkajúcich sa témy zdravia v živote.

Ktorí sú tí piati základní ochrancovia proti vírusom a posilneniu imunity ?

1 .  VITAMÍN D

V dnešnej dobe má podľa niektorých zdrojov mnoho ľudí deficit vitamínu D, preto mnohí lekári odporúčajú sa nechať otestovať a zmerať si svoju hladinu vitamín D v krvi a podľa toho si doplniť potrebné dávkovanie.

Vedeli ste, že… vitamín D sa tvorí v koži, ale záleží od horčíka ČI a KOĽKO sa uvoľní do Vášho organizmu ?

Preto nestačí užívať akékoľvek déčko. Dôležitá je správna forma a dávkovanie.
Doplnkovo sa odporúča užívať vitamín D v prírodnej a tekutej forme, pretože je rozpustný v tukoch.

VITAMÍN D, ako užívať, kedy užívať vitamín D, koľko užívať vitamínu D, kto by mal užívať vitamín d, aký vitamín d užívať

Všetko o vitamínu D nájdete tu.

Minimálna dávka je 8000 I.U. (medzinárodných jednotiek) pre 70 kilového človeka. Výpočet pre Vás nájdete v článku tu.
Výpočet je uvedený podľa odporúčaní niektorých lekárov v boji proti vírusom.

Prírodný a tekutý vitamín D nájdete napríklad tu.

2 . ZINOK V CHELÁTOVEJ VÄZBE

Zinok je jedným z 5 kľúčov k imunitnému systému.

Medzi symptómy, ktoré poukazujú na deficit patrí napríklad:

zinok, ako užívať zinok, kedy užívať zinok, koľko užívať zinku, kto by mal užívať zinok, aký zinok užívať

3 . HORČÍK V CHELÁTOVEJ VÄZBE

Horčík má v organizme až 600 dokázaných funkcií.

Bežná strava väčšiny z nás neobsahuje takmer žiadne magnézium – spracovaná a rafinovaná strava založená prevažne z múky, mäsa a mliečnych výrobkoch, neobsahuje takmer žiadne magnézium.

S nedostatkom magnézia je spojených údajne viac ako 350 zdravotných ťažkostí.

O účinkoch, prejavoch nedostatku magnézia sa dočítate tu:

horčík, magnézium, prejavy nedostatku, účinky, koľko a komu magnézia

Minimálna dávka magnézia (horčíka) v chrípkovom období a v boj proti vírusom je 600 mg.

Vedecky je dokázané, že telo vstrebáva a využije len minerálne látky telu vlastné, v tzv. organickej podobe. Tuto formu má chelátová väzba
.

Horčík v chelátovej väzbe s vápnikom nájdete tu.

Vo výhodnom balení nájdete tu.

horčík, magnézium v chelátovej väzbe

4.  SELÉN

Voľné radikáli sú škodlivé látky, ktoré sa do organizmu dostávajú z vonkajšieho prostredia alebo vznikajú priamo v ňom. Pred ich účinkami sa môžeme účinne brániť. pomocou antioxidantov.

Selén patrí k najdôležitejším z nich a v dnešnej dobe nášmu organizmu často chýba. Tento nedostatok je z dôvodu, že v mnohých častiach pôdy sa už nevyskytuje, a z tohoto dôvodu nie je možný jeho výskyt ani v bežných surovinách, ktoré sa pestujú v pôde (zelenina, obiloviny…), ale taktiež napríklad v orechoch.

Selén a imunita, selén a antioxidanty, selén v boji proti vírusom, baktériam, selén a voľné radikály

4.  VITAMÍN C

Vášnivý VÝBUCH CITOV, zúfalstvo, agresivita, hnev, rozčuľovanie, žiarlivosť nás stojí počas 20 MINÚT VIAC, ako je CELODENNÁ DÁVKA VITAMÍNU C.

Každý máme svoju individuálnu potrebu vitamínov, vrátane vitamínu C. Zistíte ju tak, že každý deň budete pridávať dávkovanie, vo chvíli keď budete mať redšiu stolicu, je to Vaša potrebná dávka.

Musí sa však jednať o prírodný vitamín, chemický prekysľuje organizmus a z dlhodobého hľadiska škodí.

vitamín c, účinky, prejavy nedostatku, deficitu

Všetko o vitamíne C nájdete tu.

DÔLEŽITÉ  ZDIEĽANIE ❣

Máte pocit, že niektoré produkty, doplnky stravy a výživy sú drahé ? Všetko však, čo za niečo stojí, stojí aj peniaze. V prípade nášho zdravia by sme nemali byť skúpi a investovať do svojho zdravia. 

ALE ❣
Spoločnosť CaliVita,ktorá poskytuje doplnky z prírodných zdrojov, ponúka možnosť si na svoje potreby zarobiť. Môžete získať zľavy na svoje nákupy alebo sa dokonca spoluprácou s CaliVitou nadštandartne živiť.

Vhodné pre každého, kto by si chcel živiť tým, že bude pomáhať druhým. Spolupráca s odborníkmi a lekármi v odporúčaní výživy je poskytovaná zdarma.

Chcete vedieť viac informácií a súvislostí ? Napíšte nám: maria.kasperova@zdravievzivote.sk

 

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *